top of page

Tekstem, obrazem, wideo, grafiką, znakiem, hasłem czy sloganem opowiadamy autentyczne historie.

aqua_speed_magazyn_pcontent_1.jpg

Branding & content marketing dla:

AQUA SPEED

AQUA SPEED to polski producent sprzętu do pływania i aktywności w wodzie. Wysłuchaliśmy potrzeb związanych z budowaniem marki. Przeprowadziliśmy audyt, a następnie połączyliśmy fakty i wyciągnęliśmy wnioski dot. rozwoju marki. Wspólnie z przedstawicielami AQUA SPEED dobraliśmy narzędzia i opracowaliśmy plan wdrożenia. Rebranding, czasopismo life style, komunikacja w mediach społecznościowych, doradztwo w obszarze komunikacji marki… Teraz realizujemy marzenie, którym jest integracja wokół marki wszystkich kochających wodę!

aqua_speed_magazyn_pcontent_2.jpg
IMG_7212.jpg

Content & employer branding dla:

Spedimex

Spedimex to polski operator logistyczny (firma rodzinna), dostawca rozwiązań w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw. Słuchaliśmy, rozmawialiśmy, wyciągaliśmy wnioski. Efekty naszych działań służyły działowi HR, ale przede wszystkim integrowały zespół, który zauważył, zrozumiał i poczuł markę. Wraz ze wzrostem wartości marki w oczach pracowników, rośnie jej realna wartość. W 2023 roku 100% udziałów marki Spedimex przejęła firma ID Logistics.  

opis SPEDIMEX
pcontent-SEKA.jpg

Brand & custom publishing dla:

SEKA

SEKA S.A. to największa w Polsce firma (firma rodzinna), która zajmuje się ochroną pracy. 10 lat temu za pomocą czasopisma firmowego rozpoczęliśmy utrwalanie wizerunku marki SEKA jako eksperta. Lata prowadzonych rozmów, zdobywanych doświadczeń, wyciąganych wniosków dotyczących rozwoju branży pomagają marce SEKA odpowiadać na potrzeby klientów, partnerów czy pracowników. Wspólnie kreujemy ideę kultury bezpieczeństwa, której orędownikiem jest SEKA – ekspert ds. bezpieczeństwa i higieny pracy.

Seka_pcontent.jpg
Opis SEKA
DSC06218.jpg

Idea & visual concept:

POWER race

Pierwsze w Polsce zawody open water na basenie pod dachem. Dlaczego na to jeszcze nikt nie wpadł? Event sportowy stworzony z myślą o marce AQUA SPEED, która buduje swoją przewagę na Polskim rynku w obszarze dostarczania sprzętu i akcesoriów treningowych dla pływaków open water. Przygotowaliśmy koncepcję wydarzenia, dobraliśmy zespół wykonawczy, który zrealizował projekt. Przygotowaliśmy identyfikację wizualną wraz z logo wydarzenia. Pierwsza edycja POWER race miała charakter projektu zamkniętego. Zadbaliśmy o komunikację z uczestnikami z wykorzystaniem newslettera. Podczas wydarzenia przygotowaliśmy relację foto oraz stworzyliśmy wideo promujące ten wyjątkowy koncept. 

POWER race
art_in.jpg

Brand & content dla:

ART_INKUBATOR

Art_Inkubator w Fabryce Sztuki to miejsce, gdzie twórczość spotyka się z przedsiębiorczością. Byliśmy zaangażowani w tworzenie merytorycznych podwalin projektu, jego nazwy i logotypu, docenianych za ponadczasowość. Stworzyliśmy identyfikację wizualną Art_Inkubatora opartą na konturach planu budynków _A, _B i _C. Od ponad 13 lat jesteśmy fanami tego projektu, obserwując z przyjemnością, jak wspiera kolejne pokolenia przedsiębiorczych i kreatywnych.

Art_inkunator_pcontent.jpg
Opis ART_Inkubator
Zrzut ekranu 2023-10-30 o 09.55.00.png

Brand & content marketing dla:

FIBERI

Stworzyliśmy zespół, z którym odpowiedzieliśmy na potrzebę zbudowania wizerunku marki Fiberi oraz zakomunikowania jej historii związanej z wdrożeniem Normy ISO 26000 Guidance on socialresponsibility. Na podstawie opracowanego audytu i raportu, przygotowaliśmy branding, zbudowaliśmy stronę, przygotowaliśmy treści. Kluczową częścią projektu było opracowanie i komunikacja działania firmy w zgodzie z filozofią gospodarki obiegu zamkniętego (CircularEconomy). Stworzyliśmy film animowany, który w przystępny sposób opowiada o procedurach wdrożonych w firmie P.W. „AN-MAR”.

Opis FIBERI
lodz_kreuje_ulica_piotrkowska.jpg

Brand & content marketing dla:

Łódź Kreuje

Kreowaliśmy Łódź jako miejsce do pracy i życia dla osób przedsiębiorczych, twórczych. Nasze pomysły, koncepcje znalazły się w strategii promocji marki „Łódź Kreuje”. Projekty contentowe wspierające budowanie marki, między innymi „Przewodnik po lokalach dla kreatywnych”, „Łódź Kreuje” oraz flagowy projekt, czyli „Newsletter Przemysłów Kreatywnych” służyły miastu i mieszkańcom kilka lat. Teraz są świadectwem przemian, jakie nastąpiły w Łodzi.

lodz_kreuje_purpose.jpg
Opis Łódź Kreuje
pcontent_dla_SCANDIA_4.png

Branding dla:

SCANDIA

To polska, rodzinna marka z tradycjami, w której od ponad 30 lat tworzone są i produkowane kosmetyki, łączące miłość do natury z innowacyjnymi technologiami. Lokalnie, rodzinnie, odpowiedzialnie. Ta historia była punktem wyjścia do prac nad rebrandingiem marki, który przeprowadziliśmy, tworząc nowe logo i sygnet. Rozmowy z przedstawicielami marki, analiza produktów, weryfikacja rynku i konkurencji doprowadziły nas do celu. 

pcontent_dla_SCANDIA_6.png
Opis SCANDIA
zimno_fajnie_1.jpg

Brand & content marketing dla:

ZIMNO i FAJNIE

Na fali zainteresowania zimowym pływaniem w Polsce, podjęliśmy się stworzenia wzorcowej marki dla zawodów w tej ekstremalnej dyscyplinie sportu. Stworzyliśmy nazwę, która skradła serca lodowych pływaków, mediów i sponsorów. Opracowaliśmy wizualną oprawę pierwszej edycji zawodów, treści budujące wizerunek wydarzenia oraz zaprosiliśmy do współpracy partnerów, którzy poczuli klimat. W pierwszych dniach zapisów wyczerpany został limit ponad 100 dostępnych miejsc… było zimno i fajnie!

Współorganizowaliśmy pierwszą edycję zawodów w 2022 roku. Od 2023 roku projekt realizowany jest przez Aleksandrę Bednarek oraz Fundację Płyńmy Razem.

Opis Zimno i Fajnie
Eco_wzor01_front.jpg

Brand & content dla:

Fundacja Ronalda McDonalda

Związaliśmy się z pomaganiem. Współpracując z polskim oddziałem jednej z największych na świecie, korporacyjnych fundacji dobroczynnych, dbaliśmy o utrzymanie wizualnych standardów wyznaczonych w globalnym RMHC brand & style guide. Ale to nie wszystko. Nasz talent do tworzenia historii, wykorzystaliśmy, realizując między innymi projekt „Świąteczna kartka, która buduje DOM”, czy łącząc z Fundacją zimowego pływaka – Piotra Biankowskiego z jego flagowym projektem Gdynia Winter Swimming Cup.

Opis Fundacja Ronalda McDonalda

Brand & custom publishing dla:

Ładnie Naprawię

Stworzyliśmy markę „Ładnie Naprawię – artyści w swoim fachu” a dla niej gazetę. Od lat naszym priorytetem jest zrównoważone życie… przedmioty i środowisko. Ładnie Naprawię to przede wszystkim serwis internetowy, który skupiał naprawiających i odnawiających przedmioty rzemieślników oraz artystów. Gazeta była medium, za pomocą którego promowaliśmy nasze internetowe narzędzie w tradycyjny, przyjazny sposób. W klubokawiarni, warsztacie rzemieślnika, domu kultury… nasza gazeta była wszędzie tam, gdzie spotykali się ludzie, którzy podzielają nasze wartości. 

Wkrótce reaktywacja
Ładnie_naprawie_1.jpg
Opis Ładnie Naprawię

Brand & content marketing dla:

Piotr Biankowski & GWSC

To było wyzwanie! Najpierw marka osobista Piotra Biankowskiego… tu mieliśmy ułatwione zadanie, ponieważ przedstawiać go nie było trzeba w świecie zimowego pływania. Stworzyliśmy logotyp z charakterystycznym morświnem i górą lodową, stronę www, zainicjowaliśmy współpracę Piotra z Fundacją Ronalda McDonalda. Gdy wszystko zaczęło nabierać rumieńców… wypracowaliśmy plan pierwszej edycji zawodów zimowego pływania Gdynia Winter Swimming Cup. Przygotowaliśmy stronę www, materiały wideo, plan komunikacji, ofertę sponsorską, stworzyliśmy chwytliwy hashtag, czyli #widzimysiewgdyni… resztę już znacie, od tego czasu odbyły się 4 edycje wydarzenia!

Opis GWSC
Zrzut ekranu 2024-01-2 o 16.48.18.png

Visual design & employer branding dla:

ARYZTA Polska

To była przysłowiowa bułka z masłem… wspólnie z fantastycznymi ludźmi z ARYZTA Polska stworzyliśmy piktogramy, które marka wykorzystuje z powodzeniem w komunikowaniu swoich wartości! Z pasją do celu, rośniemy razem i zmieniaj z odwagą — te hasła były również mottem zrealizowanego przez nas wideo wspomagającego procesy rekrutacyjne. To było bardzo ciekawe doświadczenie, przyglądać się, jak zespół z zaangażowaniem oddaje się produkcji tradycyjnych bułek i bagietek, delikatnych croissantów, pysznych snacków, precli, tortilli oraz idealnie miękkich bułek hamburgerowych, z którymi możecie się spotkać w największych sieciach handlowych i gastronomicznych na całym świecie.

Opis ARYZTA

Brand & content marketing dla:

FUZJA - Echo Investment

Tworzymy historie. W przypadku projektu FUZJA unikatowego przedsięwzięcia określanego mianem destination place, zatrzymaliśmy historię dla przyszłych pokoleń. Stworzyliśmy cykl wideo opowieści pt. Żywioły, składający się z sześciu odcinków, gdzie głównym bohaterem są przestrzenie oraz Pan Andrzej Szkudlarek – niezastąpiony przewodnik po dawnym imperium Scheiblerów. Pokazaliśmy historię z odniesieniem do wizji przyszłości. Z Panem Andrzejem stworzyliśmy również wspaniałe opowieści do unikatowego, wirtualnego spaceru po zabytkowej elektrowni… Z Panem Andrzejem wspominamy to do dziś.

Opis FUZJA
bottom of page