top of page

Metodologia.

Opowiadamy historię marki, produktu lub usługi, czerpiąc z przeszłości, analizując teraźniejszość, tworząc scenariusze przyszłości.

Nasze projekty od zawsze realizujemy, uwzględniając zrównoważone podejście do procesu projektowania i wdrożenia działań związanych z budowaniem wizerunku marki oraz społeczności wokół niej. Od 2024 roku procesy te realizujemy z wykorzystaniem autorskiego modelu PRObeing, stworzonego w oparciu miedzy innymi o elementy futures thinking oraz personal foresight, dzięki któremu identyfikujemy kluczowe wartości (zespołu/ marki) oraz planujemy działania klientów, dążąc do równowagi, która skutkuje stabilnym i zrównoważonym wzrostem.

PRObeing_warsztaty_work_place_14_02_2025_20.webp

Maja

konsultacje wizji, koordynacja badań, oraz prac związanych z brandingiem

Koordynuję procesy tworzenia nazw marek, projektów, inicjatyw. Zarządzam procesem, gdy staniesz przed wyborem kreacji, bądź rebrandingu marki, kampanii promocyjno-wizerunkowej, czy akcji skierowanej do pracowników. Przepracujemy razem trudne decyzje dot. procesu kreacji tak, żeby Twoja marka była prawdziwa i zrównoważona – tj. dopasowana do celów jakie przed nią stawiasz.

Napisz | zadzwoń:

+ 48 666 059 707

  • PURPOSE
  • Maja Ruszkowska-Mazerant
  • Maja Ruszkowska-Mazerant

Maciej

kreowanie pomysłów akcji, wydarzeń oraz prowadzenie narracji w działaniach kreujących markę

Inicjuję i koordynuję procesy kreacji i wdrożenia chwytliwych, merytorycznych akcji, które budują wizerunek Twojej marki na zewnątrz bądź wewnątrz organizacji (EB). Wypracujemy razem projekt, którym zrealizujesz cele stawiane przed marką, działem firmy czy organizacji.

Napisz | zadzwoń:

+48 606 732 886

  • PURPOSE
  • Facebook
  • LinkedIn
DSC03433-2_edited.jpg
bottom of page