Metodologia.
Opowiadamy historię marki, produktu lub usługi, czerpiąc z przeszłości, analizując teraźniejszość, tworząc scenariusze przyszłości.
Nasze projekty od zawsze realizujemy, uwzględniając zrównoważone podejście do procesu projektowania i wdrożenia działań związanych z budowaniem wizerunku marki oraz społeczności wokół niej. Od 2024 roku procesy te realizujemy z wykorzystaniem autorskiego modelu PRObeing, stworzonego w oparciu miedzy innymi o elementy futures thinking oraz personal foresight, dzięki któremu identyfikujemy kluczowe wartości (zespołu/ marki) oraz planujemy działania klientów, dążąc do równowagi, która skutkuje stabilnym i zrównoważonym wzrostem.

Maja
konsultacje wizji, koordynacja badań, oraz prac związanych z brandingiem
Koordynuję procesy tworzenia nazw marek, projektów, inicjatyw. Zarządzam procesem, gdy staniesz przed wyborem kreacji, bądź rebrandingu marki, kampanii promocyjno-wizerunkowej, czy akcji skierowanej do pracowników. Przepracujemy razem trudne decyzje dot. procesu kreacji tak, żeby Twoja marka była prawdziwa i zrównoważona – tj. dopasowana do celów jakie przed nią stawiasz.
Napisz | zadzwoń:
+ 48 666 059 707
Maciej
kreowanie pomysłów akcji, wydarzeń oraz prowadzenie narracji w działaniach kreujących markę
Inicjuję i koordynuję procesy kreacji i wdrożenia chwytliwych, merytorycznych akcji, które budują wizerunek Twojej marki na zewnątrz bądź wewnątrz organizacji (EB). Wypracujemy razem projekt, którym zrealizujesz cele stawiane przed marką, działem firmy czy organizacji.
Napisz | zadzwoń:
+48 606 732 886
